Välkommen!

Jag skapade den här bloggen för att ha nånstans att skriva ner alla mina tankar om, och äventyr i, mitt dock-samlande.
För närvarande äger jag asiatiska bjd'er, Pullips och anime-dockor, och hoppas kunna någon gång utöka "familjen" med allt från Monster High till Ellowyne Wilde och Delilah Noir.
Känn er hjärtligt välkomna att delta i mina galenskaper!

~Lina

måndag 22 augusti 2011

Monsterhigh.se UPPE!

Upptäckte precis att monsterhigh.se har kommit upp; Svensk dubbade avsnitt, spel och elev presentationer finns där än så länge, men det roligaste är att Holt Hyde finns med på elev sidan, så det betyder förmodligen att han kommer finnas i butik snart ^__^ YAY!
Får hålla ögonen på det här och se vilka fler elever som kommer att dyka upp inom den snaraste framtiden (hoppashoppashoppas på Spectra och Abby!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar